You have been here,welcome.Want to go Home or Follow me?
My pinky blue blog

My stories Lady Boss Links Stuffs

Salam ukhuwah fillah :'>

Assalamualaikum! Tinggalkan jejak anda di sini :)
"Sesungguhnya al-Quran ini ialah hidangan Allah S.W.T, maka hendaklah kamu terima hidangan Allah sebanyak mana yang kamu boleh" "Barangsiapa membaca satu huruf daripada Kitabullah maka baginya satu kebajikan dan tiap-tiap kebajikan sepuluh kali gandanya. Aku tidak mengatakan 'Alif Lam Mim ' satu huruf tetapi Alif satu huruf, Lam satu huruf dan Mim satu huruf". Nampak? Allah sangat pemurah :')


Tinggalkan jejak anda dibawah :)


Fully thanks

Basecode: Izyanyancinnamon Re-edited:My name is julia
Full edit: YOUR NAME
Others support:   

Umm, okayy.

Haishh. Geram gila petang ni. Puncanya? Entah, aku pun taktauu. Apa yg pasti, aku agak badmood ah. Pasal kawan2 kot. Tau la ada bf punn. Jangan la berlagak sangat -..-  kawan2 pun penting tau :P Bila ada masalah, muka aku jugak yang hang cari. Haha. Memang tak sah kan kalau tak tarik aku sekali? Takpa, aku hargai tu. At least aku rasa ada gunanya jugak jadi kawan hang. Takpaa, kita tunggu kat sekolah nanti nak jadi camna. Hang nak layan aku ke idokk :D