You have been here,welcome.Want to go Home or Follow me?
My pinky blue blog

My stories Lady Boss Links Stuffs

Salam ukhuwah fillah :'>

Assalamualaikum! Tinggalkan jejak anda di sini :)
"Sesungguhnya al-Quran ini ialah hidangan Allah S.W.T, maka hendaklah kamu terima hidangan Allah sebanyak mana yang kamu boleh" "Barangsiapa membaca satu huruf daripada Kitabullah maka baginya satu kebajikan dan tiap-tiap kebajikan sepuluh kali gandanya. Aku tidak mengatakan 'Alif Lam Mim ' satu huruf tetapi Alif satu huruf, Lam satu huruf dan Mim satu huruf". Nampak? Allah sangat pemurah :')


Tinggalkan jejak anda dibawah :)


Fully thanks

Basecode: Izyanyancinnamon Re-edited:My name is julia
Full edit: YOUR NAME
Others support:   

Cuti sekolah ~,~

Ehem ehem! Assalamualaikum semua ;) emmm, harini dah hari Khamis, esok Jumaat, lusa Sabtu, tulat Ahad. Ahad bererti............jeng jeng jeng! Sekolah akan dibuka laa -,- Alahaii, macam2 perasan ada. Rindu, tak suka, malas, rajin for sure lah! Hahahkk. Cuti kali ni aku tak banyak buat aktiviti sangat. Hanya sekadar makan, tidur, buat, folio, baca novel tu wajib! Huhu. Eh sekarang aku dah rajin baca novel tau. Haha cehhh bangga!! Act tak la bangga sangat jadi novel holic, novel tuu dibaca supaya untuk menghilangkan bosan ja. Ya sekarang aku memang bosan teramat bosan -..- Ceh bosan apanya, asyik menghadap pc ja 24/7 :3 haha k merapu. Umm, sekarang ni aku tengah tumpu kat folio Sj --> *k yg ni aku mmg tipu. Huahua. Sekarang bulan Rejab, lepas Rejab, Syaaban, Ramadhan, then........Raya!! Hahaha buat teqok buleee aihh. =.= emm emmm aku sebenarnya tak sabar nak p POPULAR Manjung ja.... Sadisnya kat Langkawi tadak POPULAR =( kan kedai tu memudahkan para pelajar beli buku rujukan kan kan :P hehe memang terbalikk akai akuu.

Umm, baru2 ni accident berlaku kat Langkawi. Aku bet, hampa pun tau kan pasal kejadian ni? Ala kan masuk paper Metro kut kalau tak silap. Hmm hanya mampu sedekahkan Al- fatihah. Even aku tak kenal dengan arwah, aku tau depa mesti baik kan? Hmm, salam takziah buat keluarga arwah :) Semoga roh arwah Yasmin, Afiqah Aina dan Hazwani tenang di sana. Kami semua di sini mendoakan yg terbaik untuk anda.

#HUJAN...SEJUK...BEST! xD