You have been here,welcome.Want to go Home or Follow me?
My pinky blue blog

My stories Lady Boss Links Stuffs

Salam ukhuwah fillah :'>

Assalamualaikum! Tinggalkan jejak anda di sini :)
"Sesungguhnya al-Quran ini ialah hidangan Allah S.W.T, maka hendaklah kamu terima hidangan Allah sebanyak mana yang kamu boleh" "Barangsiapa membaca satu huruf daripada Kitabullah maka baginya satu kebajikan dan tiap-tiap kebajikan sepuluh kali gandanya. Aku tidak mengatakan 'Alif Lam Mim ' satu huruf tetapi Alif satu huruf, Lam satu huruf dan Mim satu huruf". Nampak? Allah sangat pemurah :')


Tinggalkan jejak anda dibawah :)


Fully thanks

Basecode: Izyanyancinnamon Re-edited:My name is julia
Full edit: YOUR NAME
Others support:   

Aku rasa.......

Hihikk. Salam. Tajuk kat atas ialah aku rasa..... aku rasa what? Hahahkk. Chillex. Nak story la nih :B

Umm, tahun ni da tahun 2012, 2012 kiranya umur aku 14y/o. 14y/o kiranya aku baru form2. Emm emmm. Cepatnya masa berlalu kan? Kak aku pun dah masuk 18y/o. Skrg forward study kat form6 SMKTP. Huuu.
Tahun ni aku sekolah sesi petang lagi. 2RK1 dan 2RK2, sekolah pagi. What on earth -_-. Bestie aku sekolah sesi pagi, 2RK2. Hmm tahun ni bosan jugak sebab dia tak ada. Tapi takpa, tahun ni aku happy jugak sebab dapat kawan2 baru yg baik lagi sporting. Hahahkk.  Kali ni birthday aku rasa macam bermakna sebab ada orang celebrate kann :3 kawan aku cakap, untung hang Maz sebab tarikh birth hang awal tahun. Huhu nasib badan. Tak apa, birthday hampa nanti aku sambut laa :P K sembang padahal tak buat punn. Emm setakat bagi flying kiss aka kick pun menarik juga kan? Hahaha gilaaa! Tak pernah dibuat orang -,-

Haishh. Tahun ni jugak aku kenal ramai kawan2 berbanding tahun lepas. Tahun ni jugak aku menggila punn. Tahun ni jugak aku selalu protes undang2 sekolah. Ehh yaka? Macam dak jaaa. Ni kalau kawan aku yg sorang tu baca, konpem dia perli tak sudah2. Hehh. Mana taknya, asal cikgu masuk mengajar jaa, mesti dia ajak p tandas. Apa la special sangat kat tandas tu? Kalau p ada hajat takpa. Ni p sebab nak tengok free show orang jual num and conteng kat papan putih a.k.a dinding! Jemu jemu jemu! Haha. Folio SJ tinggal lagi setengah bahagian ja yg belum siap. Dengan heavennya aku boleh menghadap pc ni. Memang tempah bala. Can't wait until school open :') rindu semua kawan2 akuu.

Anyway, perkara yg paling aku meluat lagi menyampah waktu sekolah ialah................... jeng jeng jeng! Biarlah rahsia :P